Akta osobowe w skoroszytach

Zajmowałem się w różnymi rzeczami i miałem bardzo obszerny zakres obowiązków. Kiedy jednak firma się rozwinęła, to zająłem się tylko rekrutacjami i odpowiadałem za dane osobowe pracowników. W naszej firmie trzeba było ściśle przestrzegać regulaminu i dlatego sam się tym zajmowałem.

Akta każdego pracownika w skoroszycie

skoroszyt do akt osobowychPoczątkowo było trochę trudno mi samemu ze wszystkim się uporać, ponieważ nie wszystko było dobrze zorganizowane. Byłem jednak rozgarniętym człowiekiem i dzięki temu samodzielnie potrafiłem wprowadzić porządek. Akta trzymałem w jednym dużym segregatorze, co nie było dla mnie wygodne. Jako pracownik kadr miałem jeszcze masę innych obowiązków i dokumenty musiałem mieć uporządkowane. Potrzebny był mi  skoroszyt do akt osobowych, ponieważ tylko w taki sposób mógł zapanować porządek w dokumentacji. Zakupy w hurtowni artykułów biurowych robiła sekretarka i to do niej zgłosiłem się z zapotrzebowaniem na skoroszyty. Dobrze trafiłem, bo Marlena, sekretarka akurat tego dnia robiła zakupy i wiedziałem, że skoroszyty dotrą szybko. Następnego dnia już miałem je na swoim biurku jak przyszedłem do pracy. Od razu zabrałem się o porządki w aktach osobowych. Miałem szufladę na akta, w której zamierzałem trzymać wszystkie akta z danymi osobowymi. Skoroszyty, które zamówiłem były bardzo mocne i dzięki temu nic się nie pogniotło. Kierownikowi od razu pokazałem skoroszyty, które zamówiłem i on pochwalił moją inicjatywę. Lubiłem porządek i skoroszyty były mi potrzebne.

Po kilku miesiącach dostałem do swojego działu asystentkę, ponieważ nadmiar obowiązków nie był dla mnie odpowiedni. Wszystko musiałem precyzyjnie wykonać i nie było mowy o popełnieniu jakiegokolwiek błędu. Asystentka w znacznym stopniu mnie odciążyła i było łatwiej.