Branżowe targi – zachęcę kontrahentów koszami ze słodyczami

Czekają nas pierwsze branżowe targi. Jestem trochę zestresowany, gdyż to będzie debiut mojej firmy – mamy już zaplanowany wygląd stoiska, przygotowaliśmy wysokiej jakości materiały reklamowe, ale czuję, że to za mało… Zastanawiam się nad wyjątkowymi atrakcjami.

Czy przygotowanie biznesowych koszy to dobry pomysł?

biznesowe kosze ze słodyczamiTo wymyśliła moja sekretarka. Uważa ona, że biznesowe kosze ze słodyczami są atrakcyjnym elementem, który wzbogaci wygląd stoiska i zachęci kontrahentów do rozmów z nami. Gdy zostaną oni obdarowani koszami prezentowymi, z pewnością spojrzą na nas przychylniej. Ponadto w ten sposób pokazujemy się od dobrej strony. Reprezentując firmę na targach, musimy zachowywać pełen profesjonalizm i wydaje mi się, że decydując się na wręczanie koszy, przedstawiamy się jako wartościowa firma, której warto zaufać. Oczywiście mówiąc o biznesowych koszach, nie mam tu na myśli dużych paczek, takich, jakie rozdaje się na święta. To mają być eleganckie, skromne upominki. Wydaje mi się więc, że najlepiej sprawdzi się torba ozdobna o klasycznym wyglądzie z wstążeczkową rączką. Prezentuje się ona porządnie i gustownie, ale nie przytłacza – w ten sposób klient zobaczy, że to bezinteresowny prezent, nie zaś wymiana „coś za coś” (nie działa to na zasadzie, że moja firma daje Ci taki drogi upominek, to musisz skorzystać z jej usług). Do takiej torby najlepiej włożyć kilka atrakcyjnie zapakowanych łakoci. Jeżeli targi odbywają się blisko okresu świątecznego, myślę, że można postawić na przykład na ciasteczka korzenne czy pierniki. Oczywiście nie możne zabraknąć czekolady. Zamiast wina można zdecydować się na syropy.

W takich biznesowych koszach może znaleźć się także herbata czy dobra kawa. Warto też ozdobić torbę zawieszką z logo firmy. Do środka możemy wsadzić także kartkę z życzeniami, jeżeli święta są tuż tuż. Jeżeli nie – pozostańmy tylko przy łakociach. Z pewnością moja firma wyróżni się na targach dzięki biznesowym koszom ze słodyczami.