W jednej z dużych sieci supermarketów zepsuł się system i terminale pos

,,Przyczyna popsucia się terminali płatniczych nie leżała po naszej stronie. Padł niestety cały system obsługujący nasze sklepy. Robiliśmy co w naszej mocy aby jak najszybciej usunąć awarię, jednakże okazało się to dosyć trudne i dlatego trwało aż dwa dni, mimo tego, iż fachowcy zajmowali się tym nawet w nocy.

Terminale pos się zepsuły

terminale posPoza zepsutymi terminale POS wszystko inne w sklepie działało poprawnie. Dobra wiadomość jest też taka, że bankomat znajdujący się przed sklepem działał poprawnie.” – przyznaje kierownik sklepu. ,,Sytuacja była tak samo zaskoczeniem dla nas jak i dla klientów. Zdecydowana większość z nich dokonuje zazwyczaj płatności bezgotówkowych więc byli niemiło zaskoczeni. Spora liczba klientów niestety nie zwróciła też uwagi na informację wywieszoną w kilku miejscach, głównie na drzwiach wejściowych, o awarii terminala i przymusie wypłaty gotówki z bankomatu. Muszę przyznać, iż trochę to utrudniło pracę sklepu – wielu z naszych klientów przyjeżdża do nas np raz w tygodniu i robi duże zakupy – proszę sobie wyobrazić ich reakcję na informację o tym, że nie mogą zapłacić za zakupy kartą. Na szczęście udało nam się tą sytuację opanować – do sklepu ściągnęliśmy więcej personelu, aby usprawnić ruch przy kasach.

Teraz robimy wszystko aby taka sytuacja już więcej się nie powtórzyła, planujemy też wprowadzić system awaryjny, który będzie działał w przypadku awarii systemu głównego.”