Zmora sprzedawcy – zbiorniki ciśnieniowe

Usługi- może wydawać się, że jest to praca, jak każda inna, ale tylko ten, kto przepracował w nich rzetelnie chociaż tydzień, wie ile kryją niespodzianek. Zazwyczaj wykonanie usługi w punkcie A wiąże się z jego współpracą z punktami B, C, D i tak do dowolnej litery alfabetu.

Zbiorniki ciśnieniowe są ważne w firmach

zbiorniki ciśnienioweWspółpraca ta może przebiegać sprawnie i wtedy klient wychodzi zadowolony, będzie polecać punkt A znajomym. Najprostsza sytuacja: spawanie okularów. Jeśli materiał, z którego są wykonane, to zwykły metal, taka naprawa trwa dwa, w porywach do trzech dni, razem z przesyłkami towaru. Dla porównania spawanie tytanu trwa nawet do miesiąca, w dużym wojewódzkim mieście. Wynika to ze złożoności tego materiału i wyspecjalizowania się zaledwie kilku punktów, które taką naprawę potrafią to solidnie wykonać. Klienci są bardziej lub mniej wyrozumiali. Ci drudzy potrafią rozpętać piekło rangi tego, że właśnie ktoś chce uprowadzić ich okulary. Naprawa nie może tyle trwać! Firma musi posiadać tanie zbiorniki ciśnieniowe, kontenery, bunkry, które idealnie nadają się do przechowywania zauszników okularowych do każdego możliwego modelu okularów. Proszę mi uwierzyć, że jest ich naprawdę nieskończona ilość. Jeśli jakimś trafem posiadamy zausznik do danego modelu, to przekorny los sprawia, że jest on w innym kolorze. Co wtedy powinien zrobić wykonawca? Przemalować. Jak to jak? Wymieszać farbę i ją nałożyć, tylko żeby grudek nie było, więc najlepiej zaopatrzyć się też w mieszalniki przemysłowe. Ktoś może zapyta po co wykonywać pracę z klientami niestabilnymi jak reaktory chemiczne? Odpowiedź jest prosta: z czegoś trzeba żyć. A jeszcze bardziej do pracy uwiązuje nas to, że ją lubimy.

Lubimy sprzedawać, lubimy naprawiać, lubimy zamawiać, lubimy kontakt z ludźmi. Takie małe piekiełka tylko ubarwiają nasze życie i przypominają, że nie wszystko złoto, co się świeci. Tam gdzie zysk, tam również ryzyko zszargania sobie nerwów. Ten tekst to cicha prośba o odrobinę życzliwości i uśmiechu, dla ludzi pracujących we wszystkich usługach.